Advertisement

יאיר גולן מזהה תהליכים : הדמוקרטיה תעבור לדום: השיטה הייחודית של יאיר גולן - מקור ראשון : מה שהוא בכלל רצה לומר, זה שארכיטקטורת הבאוהאוס כבר כמה שנים שוב באופנה, והמרקם האורבני.

יאיר גולן מזהה תהליכים : הדמוקרטיה תעבור לדום: השיטה הייחודית של יאיר גולן - מקור ראשון : מה שהוא בכלל רצה לומר, זה שארכיטקטורת הבאוהאוס כבר כמה שנים שוב באופנה, והמרקם האורבני.. ולכו תבינו מה הוא עשה בצבא. רק לחשוב על כל האמהות מהציבורים והמגזרים הנחותים בעיניך, ששלחו את ילדיהם לקרב תחת פיקודך. יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. מי שלא מכיר את דר פיקוף, מדובר ביורש האינטלקטואלי של איין ראנד. יאיר ״מזהה תהליכים והימין אשם בפיגועים״ גולם היה סגן רמטכל.

אומנם יאיר גולן מזהה תהליכים מסוכנים כל שני וחמישי בערך, אבל ישנו אחד, ליאונרף פיקוף שמו, שזיהה תהליכים עוד בתחילת שנות השמונים. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ הגיב בחריפות וכתב כי שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליטא אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ. יאיר גולן לכאן רשת ב: זה שמאל פטריוטי, שמאל לוחמני, שמאל תקיף. אני לא מתחרט על האמירה נזכיר כי האלוף גולן הפתיע רבים בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה שנערך במכון משואה במאי 2016.

עוזי דיין: "אני מזהה תהליך של הסתה פוליטית אצל יאיר גולן ...
עוזי דיין: "אני מזהה תהליך של הסתה פוליטית אצל יאיר גולן ... from www.0404.co.il
כל אחד מבין שגולן וגנץ יחסלו את 'תוכנית המאה'. אתמול הוא התראיין בערוץ הטלוויזיה של i24news, וקרא לישראל לפתוח מול חמאס ערוץ ישיר לשיחות ומשא ומתן. ולכו תבינו מה הוא עשה בצבא. יאיר גולן לכאן רשת ב: דף הבית > חדשות > מזהה תהליכים? חכ יאיר גולן 'מזהה תהליכים' פעם נוספת. גולן התייחס לנאום בו אמר שהוא מזהה תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה, ואמר לירון דקל כי צריך להסתכל על התהליכים כפי שהם, רק תסתכל על ההשחתה השלטונית סביב נושא הבחירות. יאיר גולן התבטא פעם נוספת באופן מעורר מחלוקת:

בין היתר, התייחס השר למאורעות האחרונים בצהל, ובהם סערת נאומו של סגן הרמטכל אלוף יאיר גולן ופרשת הירי במחבל הפצוע בידי החייל אלאור אזריה.

תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: גולן נולד וגדל בראשון לציון. אברהם בלוך, חדשות סרוגים10.09.20 13:52 כא באלול תשפ. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ הגיב בחריפות וכתב כי שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליטא אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ. זה שמאל פטריוטי, שמאל לוחמני, שמאל תקיף. יאיר גולן לכאן רשת ב: גולן הגיב הבוקר (שני) על הפיגוע אתמול בצומת תפוח בדף הטוויטר שלו, הציוץ הצליח לעורר ביקורת ותגובות ברחבי הטוויטר מאנשי תקשורת רבים ומאזרחים שתקפו אותו בעקבות הציוץ: אתמול הוא התראיין בערוץ הטלוויזיה של i24news, וקרא לישראל לפתוח מול חמאס ערוץ ישיר לשיחות ומשא ומתן. גולן התראיין לתכנית 'לפני החדשות' עם אודי סגל בחדשות 13 ממפלגת 'ימינה' נמסר: דף הבית > חדשות > מזהה תהליכים? חכ אלוף (במיל'), יאיר גולן, ממפלגת מרצ מוכר לא פעם כפוליטיקאי שנוי במחלוקת. יאיר ״מזהה תהליכים והימין אשם בפיגועים״ גולם היה סגן רמטכל. כמו שיאיר גולן מזהה תהליכים, אז גם אני מזהה תהליכים.

יאיר ״מזהה תהליכים והימין אשם בפיגועים״ גולם היה סגן רמטכל. יאיר גולן אמר, ערב יום השואה, שהוא חושש. עושה רושם שצהל מחפש לברוח מהעם ונבחריו אל מי שחושב שזה הזוי יראה את מספרי 2 ו 3 בשלישיה שהולכת לרשת את אייזנקוט. זה נושא לפוסט נפרד, אבל שניהם, מבחינת השקפת עולמם, יכולים להנהיג את. גולן התראיין לתכנית 'לפני החדשות' עם אודי סגל בחדשות 13 ממפלגת 'ימינה' נמסר:

ראיון: יאיר גולן מזהה תהליכים בפוליטיקה, והוא בא לתקן אותם ...
ראיון: יאיר גולן מזהה תהליכים בפוליטיקה, והוא בא לתקן אותם ... from static.zman.co.il
זה שמאל שחייב להיות יותר רגשי, לגעת לאנשים בקרביים. מפקדים בצבא טוב יכולים לומר את שעל לבם ללא חשש. לפי יאיר גולן, שותפו הטבעי של גנץ לממשלה, הימין אחראי לטרור נגד חיילי צהל ואזרחי ישראל. גולן התראיין לתכנית 'לפני החדשות' עם אודי סגל בחדשות 13 ממפלגת 'ימינה' נמסר: יאיר גולן מזהה תהליכים יוצא 882 בגימטריה. 1 ответ 0 ретвитов 2 отметки «нравится». ‏חכ הכנסת יאיר גולן בראיון לבן כספית וינון מגל: ראש הממשלה טעה כאשר קבע שפרשת יאיר גולן מאחורינו.

בראיון נוסף ששודר הערב בתוכנית עובדה בערוץ 12 אמר כי הוא חושב שהיה יכול ואף צריך להיות רמטכל.

הגאון המהודר רק מזהה תהליכים. אני מזהה תהליכים אצל יאיר גולן. סגן הרמטכ''ל אמר אז כי הוא מזהה בישראל של היום עדות לתהליכים. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: אין לגנץ ממשלה בלי גולן וטיבי, מי שמצביע עבורם ממפלגת 'ימינה' נמסר: אם גוש הימין בראשות נתניהו ינצח בבחירות זאת ההוכחה לכך שצדקתי שאמרתי שאני מזהה תהליכים בחברה הישראלית. מפקדים בצבא טוב יכולים לומר את שעל לבם ללא חשש. אבל כיאה לאליטה בגסיסה ההתנשאות ממשיכה. כל אחד מבין שגולן וגנץ יחסלו את 'תוכנית המאה'. בעקבות דבריו של רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו והתנאי שהציב ליור רעמ עבאס, חבר הכנסת אחמד טיבי פער את פיו בגסות כלפי הרב. כאשר בוחנים את התנהלותו של ריבלין מאז נכנס לבית הנשיא לפני כחמש שנים, ניתן למצוא הסבר די פשוט לשאלה. גולן נולד וגדל בראשון לציון. בין היתר, התייחס השר למאורעות האחרונים בצהל, ובהם סערת נאומו של סגן הרמטכל אלוף יאיר גולן ופרשת הירי במחבל הפצוע בידי החייל אלאור אזריה.

תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מסתבר שהאלוף גולן מזהה תהליכים מעוררי חלחלה מהתקופה ההיא כאן בקרבנו. גולן התייחס לנאום בו אמר שהוא מזהה תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה, ואמר לירון דקל כי צריך להסתכל על התהליכים כפי שהם, רק תסתכל על ההשחתה השלטונית סביב נושא הבחירות. לא צריך להיות נביא כדי להבין שהתבטאותו האומללה של סגן הרמטכל תסב למדינת ישראל נזק בינלאומי. סגן הרמטכל לשעבר יאיר גולן מעריך כי הנאום שבו אמר כי הוא מזהה בישראל תהליכים שהתרחשו באירופה לפני השואה ככל הנראה עלה לו בתפקיד הרמטכל.

הפתולוגיה היהודית - מאוסלו ועד אלוף יאיר גולן | היגיון בשיגעון
הפתולוגיה היהודית - מאוסלו ועד אלוף יאיר גולן | היגיון בשיגעון from i1.wp.com
ראש הממשלה טעה כאשר קבע שפרשת יאיר גולן מאחורינו. זה לא שמאל של נעבעכים. אביו, גרשון, נמלט עם הוריו, אשר ושרה גולדנר לארץ ישראל מגרמניה הנאצית בשנת 1935. סגן הרמטכל לשעבר יאיר גולן מעריך כי הנאום שבו אמר כי הוא מזהה בישראל תהליכים שהתרחשו באירופה לפני השואה ככל הנראה עלה לו בתפקיד הרמטכל. עושה רושם שצהל מחפש לברוח מהעם ונבחריו אל מי שחושב שזה הזוי יראה את מספרי 2 ו 3 בשלישיה שהולכת לרשת את אייזנקוט. פעם אחת הביאו אותך לרשת 13, וכבר אתה מתחיל להגן על התקשורת בשקרים? יאיר גולן עצמו מעולם לא התנצל על דבריו הקשים על אף הסערה האדירה שהם חוללו, אז מדוע דווקא נשיא המדינה חש צורך להתנצל בפניו באופן פומבי בשם כל אזרחי מדינת ישראל, ויותר מפעם אחת? לא יאמן שכמעט היית רמטכל.

גולן התייחס לנאום בו אמר שהוא מזהה תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה, ואמר לירון דקל כי צריך להסתכל על התהליכים כפי שהם, רק תסתכל על ההשחתה השלטונית סביב נושא הבחירות.

יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. הכריזו שבשבת הקרובה לא יהיו הפגנות. אם גוש הימין בראשות נתניהו ינצח בבחירות זאת ההוכחה לכך שצדקתי שאמרתי שאני מזהה תהליכים בחברה הישראלית. סגן הרמטכל לשעבר יאיר גולן מעריך כי הנאום שבו אמר כי הוא מזהה בישראל תהליכים שהתרחשו באירופה לפני השואה ככל הנראה עלה לו בתפקיד הרמטכל. כאשר בוחנים את התנהלותו של ריבלין מאז נכנס לבית הנשיא לפני כחמש שנים, ניתן למצוא הסבר די פשוט לשאלה. מישהו כאן מקים תאי גזים ומבקש להשמיד עם אחר רק כי הוא אחר?! בעקבות דבריו של רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו והתנאי שהציב ליור רעמ עבאס, חבר הכנסת אחמד טיבי פער את פיו בגסות כלפי הרב. מה שהוא בכלל רצה לומר, זה שארכיטקטורת הבאוהאוס כבר כמה שנים שוב באופנה, והמרקם האורבני. התמונה (פורום מטכל אצל הנשיא) הזו המופצת בהתלהבות עי דובר צהל מדאיגה משתי בחינות: גולן נולד וגדל בראשון לציון. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ הגיב בחריפות וכתב כי שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליטא אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ. ראש הממשלה טעה כאשר קבע שפרשת יאיר גולן מאחורינו. יאיר גולן זה האיש הכי טיפש שיש בתגובה להודעה מספר 0.

אומנם יאיר גולן מזהה תהליכים מסוכנים כל שני וחמישי בערך, אבל ישנו אחד, ליאונרף פיקוף שמו, שזיהה תהליכים עוד בתחילת שנות השמונים יאיר גולן. יאיר גולן לכאן רשת ב:

Posting Komentar

0 Komentar